نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بعضی می گویند در برابر آمریکا انعطاف به خرج بدهید، مگر در قضیه برجام چنین نشد، به همه تعهدات عمل شد ولی طرف مقابل به آنها عمل نکرد و آدم عاقل هم از یک سوراخ ۲ بار گزیده نمی شود.

امام جمعه زنجان: اعتماد به آمریکا عاقلانه نیست

به گزارش قدس آنلاین،  حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان به ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای اشاره کرد و افزود: دانشمندان کشور و شهیدانی که در این مسیر جانشان را تقدیم کردند، این افتخار پیشرفت در فناوری هسته ای را رقم زدند.

وی همچنین به ۲۰ فروردین ۱۳۵۹، روز قطع رابطه ایران و آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا قطع رابطه و اموال ایران را بلوکه کرد و این در حالی است که عده ای که می گویند انعطاف به خرج بدهید، باید از قضیه برجام عبرت بگیرند.
حجت الاسلام خاتمی خاطرنشان کرد: مواضع و رفتار جمهوری اسلامی در چارچوب های قابل قبول و عرف بین المللی است و هیچ وقت از این چارچوب ها عدول نکرده ایم، روابط خارجی ما براساس حکمت، مصلحت و حفظ آزادی و استقلال است.
امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۹ رمضان، روز نهج البلاغه اشاره کرد و افزود: باید به معارف این گنجینه عظیم توجه کنیم ولی متاسفانه این موضوع در جامعه مغفول مانده است.
امام جمعه زنجان به شب های قدر اشاره کرد و ادامه داد: از این فرصت باید برای استغفار و نزدیکی به خداوند و خودسازی نهایت بهره را ببریم.
حجت الاسلام خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۱ فروردین سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد خدمات ارزنده ای داشته و در زمان حاضر طرح هادی روستای در ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اجرا شده است و استان زنجان به این لحاظ رتبه برتر کشور را دارد.
وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن دعوت از آجاد ملت برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه هفته آینده، گفت: ملت ایران در برابر این همه فتنه ها و آشوب ها، در ۲۲ بهمن امسال چنان حماسه رقم زدند که در تاریخ انقلاب بی نظیر بود، در جمعه آینده نیز حضور قوی تر و پر رنگ آحاد ملت را شاهد خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.